Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, enkele weken geleden kocht ik mij een kaon ksc570 ter vervanging van onze oude @sat 9500 met mr (die niet draaide in comb met emu 13.42.65), op de kaon plaatste ik emu soft, en in het begin liep alles, op enkele freezes op tv cabo na, behoorlijk. Nu worden die freezes steeds erger, kijken naar een braziliaanse soap wordt gewoonweg onmogelijk.

Mijn braziliaanse wederhelft loopt al dagen slechtgemuimd hierdoor. Heeft iemand dezelfde problemen wat betreft die freezes, en weet iemand een oplossing. vele groeten van Jef.

Kaon ksc 570, KSC-511Z, sw/v 02.00.01, hw/v12.C1.A5,loader v.2.1.9v3

info10.05.17-D182

Geplaatst:

heb hier het zelfde probleem met een kaon 570,heb verschillende soft er ingedaan maar het blijft maar freezen

heeft iemand een oplossing gevonden?

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleen met de EMU. Cabo komt nu zelfs na het vastlopen helemaal niet meer aan de praat. Ik heb in de EMU gezien dat key 01 verandert. De eerste 8 postities veranderen in FFFFFFFF. Als ik dan terugzet met de afstandbediening, dan staan ze na een tijdje weer fout en loopt de boel vast.

Heeft iemand een tip hoe ik de AU kan uitzetten of dit probleem kan verhelpen?

Geplaatst:

Hallo,

Kaon ksc 570, KSC-511Z, sw/v 02.00.01, hw/v12.C1.A5,loader v.2.1.9v3

Jouw probleem zit hem in bootloader 2.19V3 en dus daarmee de laatse software die je gebruikt hebt.

Oplossing:

Verander eerst bootloader 2.19V3 naar 2.19V4.

Nu kun je de bootloader 6.19v1 tergugzetten en tevens goede software voor tvcabo gebruik software van 23 aug 2005.

Er is ook latere software maar als deze gebruikt veranderd deze je bootloader in 2.19V3 en kun je weer vanaf vooraan beginnen,

er is wel software die je bootloader niet veranderd dus effe zoeken naar de site sa***litefr.**m

Geplaatst:

Ik heb DSC-911AZ, sw/v 02.00.01, hw/v12.03.A5,loader v.2.1.9v4 en bij mij blijft key 01 veranderen in FFFFFF.

Ik heb software van 23-9. Moet ik dan een oudere versie eropzetten om het probleem te verhelpen? Volgens mij is bootloader 2.1.9v4 gewoon goed toch?

Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid:

Vroeger zat er en andere bootloader in jouw ontvanger voor de kaon ksc570 h/w 12.c1.a5 is dat de 6.19V1.

Toen kwam er software uit voor de taquillas, als je deze software erinzette dan werd ook automatisch de booloader veranderd naar 2.19V3.

Deze bootloader is klote i.c.m. de software werkt niet goed op tvcabo.

Zet nu m.b.v. een programma genaamd 2.19V4 er een andere boortloader erin.

Nu kun je ook de software veranderen en je oude bootloader terugzetten.

Je zulkt zien dat tv cabo perfect werkt.

Geplaatst:

Aan serpico;

bedankt voor je reactie, ik heb zoal iets vernomen van die bootlaoder, maar welke bootloader en welke soft plaats ik dan best, en hoe zit dat met de kup die ik daar voor moet gebruiken (welke?)

groetjes.

Geplaatst:

@jefken,

Vervang eerst de bootloader met het programma: KaonTeam BL219v4 (hier zit bootloader 2.19V4 erin).

Nu kun je met kup230 de orginele bootloader terguzetten 6.19V1

En nu kun je de orginele firmware (Kaon_Firmware_KSC-570_SatFr-C570_HW-12.C1.A5_SW-13.05.04_Fr_Original)

terugzetten met kup 230 als dit niet lukt met kup probeer dan up300.

Nu kun je de emu firmware erinzetten (gebruik firmware van +/- 230805)

je hebt dan geen D+ maar wel tv cabo enz.

"Hallo, enkele weken geleden kocht ik mij een kaon ksc570 ter vervanging van onze oude @sat 9500 met mr

(die niet draaide in comb met emu 13.42.65)"

Als je met cas2 van de mR dreamload van maakt , dan werkt de emu perfect.

Van deze h/w/ serie is er wel emu voor D+ , (zie ant273 homepage je moet googlen)

@mxcasa,

Voor jouw geldt hetzelfde verhaal als hierboven Alleen weet ik niet welke bootloader er bij jouw orgineel erinzat.

Ik ken deze h/w serie niet dus kan je ook niet vertellen welke firmware voor D+ geschikt is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen