gbels Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Afeglopen week stonden er in de PVR lijst ineens een paar mappen met allemaal rare tekens als naam. De mappen waren wel te openen maar er stond niets in. Zaterdagavond nog drie opnames gemaakt, en voor het naar bed gaan de ontvanger uitgeschakeld. Zondagmiddag wilden we een opname gaan bekijken, maar wat is het geval: Je hoort de ontvanger opstarten, streepjes op het display as usual, maar net voordat je verwacht dat je beeld krijgt, schakelt de ontvanger weer uit en gaat opnieuw opstarten ...... en dat in een loop waar hij niet meer uitkomt. Hij reageert ook niet meer op de AB. Powerknop (achterzijde) of stekker eruit lost in dit geval in iedergeval niets op...... Herkent iemand dit, of moet ik hem maar vast gaan inpakken en opsturen?
Gast Geplaatst: 10 oktober 2005 Geplaatst: 10 oktober 2005 Lijkt me foute boel: neem contact op met Echostar
gbels Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2005 Leek mij ook al. Ik denk dat ik de doos maar vast ga opzoeken.
gbels Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2005 Nee, daar krijgt hij geen kans voor. Na 10 sec schakelt hij weer uit, om vervolgens opnieuw te gaan starten. Ik heb hem een keer of 5 laten loopen en toen maar hard uitgezet op de achterkant. Anders blijft hij rebooten.
gbels Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2005 Volgens mij niet, want dan zal de ontvanger toch iets langer als 10 seconden stabiel aan moeten blijven staan.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2005 Geplaatst: 11 oktober 2005 Misschien reboot de tuner niet als hij in "flash mode" staat. Je moet alles uitproberen, nu heb jij er ook niets aan.
gbels Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2005 Hoe krijg ik hem in de flashmode? Ik heb wel eens via de USB een nieuwe software ersie op de schijf geplaatst, en dan via het PVR menu geinstalleerd. Met een seriele kabel heb ik het nog niet geprobeerd. Kan ik ergens een korte handleiding hierover vinden?
Gorefest Geplaatst: 11 oktober 2005 Geplaatst: 11 oktober 2005 Gewoon Echostar Bellen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen