Ga naar inhoud

Big Brother?????????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Big Brother is weer begonnnen..<BR>in mijn setting lijst staat wel bb1 bb2 3 en 4<BR>maar werken niet?<BR>weet iemand hier een oplossing voor ?????<BR>komen ze misschien nog?

Geplaatst:

Hebben we het hier over de nederlandse big brother?<BR>Zo ja waar kan ik deze vinden.<P>Billy

Geplaatst:

nederlandse big brother ja.<BR>dat vraag ik me dus ook af billy,<BR>waar ik deze kan vinden smile.gif" border="0

Geplaatst:

@K-L<P>Welke settings gebruik je? kortom hoe kom je aan die bb kanalen dan? en welke freq en sat zitten ze? misschien werken ze nog niet omdat bb ook nog niet op tv begonnen is.

Geplaatst:

Vreemd confused.gif" border="0 <BR>Ik kijk net bij de settings van Viewer (d.d 29 en 31 aug) maar zie ze daar niet bij staan, ook niet op die van PET123 frown.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo allemaal<P>Ik heb hier ook eens in de settings lijsten gekeken die ik had en inderdaad er staan 5 BB CAM's.<BR>Ik heb de ze gevonden in de settings lijst van Viewer van 29 & 31 Augustus.<BR>En deze zitten op Provider Stream op de Hotbird 13 West.<BR>Als jullie deze lijst willen hebben effe downloaden bij <A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl/humax5400/index.htm" TARGET=_blank>Viewer</A><P>Ik zelf nog niet gekeken maar ga dit zekker morgen effe proberen laugh.gif" border="0<P>Greetz TSR

Geplaatst:

Big Brother 1 (Hi)=mms://62.250.19.110/bbstream1<BR>Big Brother 2 (Hi)=mms://62.250.19.111/bbstream2<BR>Big Brother 1 (Lo)=mms://62.250.19.110/stream1<BR>Big Brother 2 (Lo)=mms://62.250.19.111/stream2<BR>Big Brother 3 (Lo)=mms://62.250.19.112/stream3<BR>Big Brother 4 (Lo)=mms://62.250.19.113/stream4<P>Kan je gewoon via je mediaspeler bekijken,via het net.<p>[ 12-09-2001: Message edited by: brilll ]

Geplaatst:

Je kan ze ook alle 4 in 1 zien met het proggire BBspy. Maar het zou leuk zijn als het ook op de sateliet te zien zou zijn, maar dat is een illusie denk ik!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.