TheLastHero Geplaatst: 13 oktober 2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 Heel raar allemaal, alles doet het behalve dan dat er geen tuner ontvangst is. Opgenomen films speelt hij gewoon af, mp3 speel hij gewoon af. Mijn anaal+ kaart doet het gewoon, namelijk getest in andere ontvanger, dit bevestigd tevens dat de draad en de schotel nog goed zijn. Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Happy2000 Geplaatst: 13 oktober 2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 Werken beide tuners niet meer ?, heb je ook geen signaal uitslag op de meter ? lnb defect, kabel breuk, schotel staat verkeerd. edit >> Opgenomen films speelt hij gewoon af, mp3 speel hij gewoon af. Mijn anaal+ kaart doet het gewoon, namelijk getest in andere ontvanger, dit bevestigd tevens dat de draad en de schotel nog goed zijn. Eu je bedoeld andere ontvanger bij je zelf getest ? Je kent eens meten als er dan nog spanning uit de tuner van de topfield komt. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
TheLastHero Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2005 Citaat: Je kent eens meten als er dan nog spanning uit de tuner van de topfield komt. Hoe kan ik dit meten? Citaat: lnb defect, kabel breuk, schotel staat verkeerd. Dit is dus niet het probleem anders zou ik ook met de andere ontvanger die er nu tijdelijk op staat geen ontvangst moeten hebben. Citaat: Eu je bedoeld andere ontvanger bij je zelf getest ? Ja gewoon ff de oude ontvanger gepakt om uit te sluiten dat de schotel het niet meer doet en de antenne kabel en de seca kaart. Maar dit alles werkt dus gewoon. Ik kan ook nog steeds de films die net zijn opgenomen afspelen, als de MR kaart het niet meer zou doen zou ik deze namelijk ook niet meer kunnen zien. Het enige dat ik inderdaad nog niet geprobeerd heb is tuner 2 te proberen, dat zal ik morgenochtend als 1ste doen. Maar iemand nog andere ideeen wat er fout zou kunnen zijn?? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Sigma Geplaatst: 13 oktober 2005 Geplaatst: 13 oktober 2005 heb je soms een zender lijst van iemand anders er in gezet? zo ja daan staat misschien je LNB instelling uit Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
TheLastHero Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2005 Nee ik heb geen andere zenderlijst er in gezet. LNB zal ik ff checken morgenochtend vroeg. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
PeHa Geplaatst: 14 oktober 2005 Geplaatst: 14 oktober 2005 En maak de Topfield eens spanningsloos voor een vijftal seconden, hiermee bedoel ik trek de stekker er eens uit. Dit wil ook nog wel eens helpen. succes VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
TheLastHero Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2005 Alles stond goed, LNB stond aan. De tuner 2 deed het voor 5 minuten maar nu ook niet meer. Ik heb alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar dat heeft zelfs niet mogen helpen. De HDD heb ik geformateerd. Het lijkt er wel op of de tuner ingangen het begeven hebben. Ga dadelijk wel terug naar de winkel, de topfield is pas 2 maanden oud dus er zit gelukkig nog garantie op. Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
TheLastHero Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2005 Hij is kapot, ben net naar de winkel geweest. Ben benieuwd hoelang ik hem kwijt ben. Hij is 2 maanden oud, dus eigenlijk vind ik dat er vanuit Topfield gewoon een nieuwe moet komen, maar ja ik ben maar een consument. BTW ik ben de eerste met een kapote Topfield in deze winkel!! Zijn de Topfields inderdaad zo goed dan? Manhattan MX starlight IPBOX 9000HD plus 64 cm Triax schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen