Ga naar inhoud

USB stick wil niet mounten/unmounten op DM7020 Hydra Phoenix

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu in het bezit van een 2e dreambox. Ik heb al een DM7000 waar ik nog steeds met veel plezier de Hydra Phoenix draai. Op mijn 2e box (7020) heb ik nu ook de Hydra Phoenix voor de 7020 staan maar ik krijg nog steeds mijn USB stick niet gemount/unmount.

Ik heb al meerdere merken geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.

Ik heb in forums gelezen dat dit een bekend probleem is.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen???

Geplaatst:

Ja inderdaad. De stick wordt niet herkent. Dus ik kan de stick niet formatteren. In mijn DM 7000 werkt de stick wel.

Geplaatst:

D'r zijn nogal wat problemen met 't herkennen van de USB-stick. Hoe dat precies bij de 7020 zit, weet ik niet.

Je kunt 'ns proberen om een recente 7020-image in je interne flash te zetten en Hydra als multiboot op de USB-stick (ik geloof dat er nu ook een FlashWizard voor de 7020 bestaat). De laatste tijd zijn er nogal wat aanpassingen geweest op USB-gebied.

Of eerst 'ns met "mount" in telnet kijken of-ie misschien al gemount is, maar er iets anders aan de hand is.

Geplaatst:

ja de stick is al gemount. maar ik moet hem unmounten om m opnieuw te formatteren en dan weer mounten. Dit werkt helaas niet. Ik heb in diverse forums gelezen dat dit bij de 1.09 image van The Hydra op te lossen moet zijn. Maar hetgeen wat ik precies moet gaan doen weet ik helaas niet!!

Iemand nog wat verdere tips of oplossingen voor mij want ik zou graag nog steeds the hydra image willen blijven draaien!!

Geplaatst:

Ik heb ook geprobeeerd de dreambox op te starten zonder stick en deze naderhand aan te sluiten maar ik krijg altijd te zien dat de stick gemount is. Ook als deze er niet inzit. Bij unmount krijg ik ook telkens de error. invalid argument.

Iemand nog ideeen??

Geplaatst:

Maar waarom een usb stick als er al standaard exta cf geheugen in een 7020 zit?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen