Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik ben nu in het bezit van een 2e dreambox. Ik heb al een DM7000 waar ik nog steeds met veel plezier de Hydra Phoenix draai. Op mijn 2e box (7020) heb ik nu ook de Hydra Phoenix voor de 7020 staan maar ik krijg nog steeds mijn USB stick niet gemount/unmount. Ik heb al meerdere merken geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Ik heb in forums gelezen dat dit een bekend probleem is. Kan iemand mij helpen dit op te lossen???
dAF2000 Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Waarom zou je je USB-stick willen mounten en unmounten? Of bedoel je dat-ie de stick niet herkent bij 't opstarten?
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja inderdaad. De stick wordt niet herkent. Dus ik kan de stick niet formatteren. In mijn DM 7000 werkt de stick wel.
dAF2000 Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 D'r zijn nogal wat problemen met 't herkennen van de USB-stick. Hoe dat precies bij de 7020 zit, weet ik niet. Je kunt 'ns proberen om een recente 7020-image in je interne flash te zetten en Hydra als multiboot op de USB-stick (ik geloof dat er nu ook een FlashWizard voor de 7020 bestaat). De laatste tijd zijn er nogal wat aanpassingen geweest op USB-gebied. Of eerst 'ns met "mount" in telnet kijken of-ie misschien al gemount is, maar er iets anders aan de hand is.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 ja de stick is al gemount. maar ik moet hem unmounten om m opnieuw te formatteren en dan weer mounten. Dit werkt helaas niet. Ik heb in diverse forums gelezen dat dit bij de 1.09 image van The Hydra op te lossen moet zijn. Maar hetgeen wat ik precies moet gaan doen weet ik helaas niet!! Iemand nog wat verdere tips of oplossingen voor mij want ik zou graag nog steeds the hydra image willen blijven draaien!!
dAF2000 Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Oh, dat kan veel simpeler: start je Dreambox op zonder USB-stick. Stop 'em daarna er in en formatteren maar.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb ook geprobeeerd de dreambox op te starten zonder stick en deze naderhand aan te sluiten maar ik krijg altijd te zien dat de stick gemount is. Ook als deze er niet inzit. Bij unmount krijg ik ook telkens de error. invalid argument. Iemand nog ideeen??
dAF2000 Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Probeer 'ns dit hier: http://dreambox.gamesquad.nl/usb.html Tot en met de "sync".
Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Maar waarom een usb stick als er al standaard exta cf geheugen in een 7020 zit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen