Gast Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 beste mensen, heb een nokia dbox2, maar kan de zenders niet vinden. geen een zender werkt en tevens ik kom niet in het menu. wiet niet veel van af. heb hem pas net. graag hulp, ik hoor het graag bedankt
voyager Geplaatst: 15 oktober 2005 Geplaatst: 15 oktober 2005 Dan zal je toch eerst eens iets meer moeten vertellen. Welke versie software zit er in je box? Bij het opstarten zal je zeker iets in het display krijgen of in beeld. Je komt niet in het menu? Betekent dit dat bij het starten van de box het beeld zwart blijft, en je geen enkele on screen display info te zien krijgt? Ben je er zeker van dat je signaal op je coax hebt staan, check met een andere ontvanger of je daadwerkelijk iets ontvangt. Ik hoor het wel van je. Regards Sebastiaan,-
Gast Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoe kan ik zie welk sofware in heb. Ik kom alleen niet in het menu. Eerst had ik wel ontvangst van alle zenders. maar nu niet meer. Kan geen codes vinden. BIj het opstarten werkt wel alles. Groetne
Weazel Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 als het voor de kabel is werkt het niet meer nee
voyager Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Je hebt dus vermoedelijk een goed werkende Dbox2 zonder geldige keys.. Tja dat stukje zal je zelf moeten uitvogelen :-) Regards Sebastiaan,-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen