adrie66 Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Wie heeft deze plugin zonder problemen draaien, ik zit al tijden te klooien maar 9 van de 10 keer crashed 'ie bij opstarten.
ceesmf Geplaatst: 16 oktober 2005 Geplaatst: 16 oktober 2005 Crashed bij mij ook doorlopend; de Dinglish optie, via internet daarentegen werkt vootreffelijk, mits de config juist aangepast , een week vooruit op bijna alle nederlandse kanalen
Littlesat Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik heb er de 3.4 op gezet ("gestript van rudream"). Deze draait zonder problemen.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ome Merde Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 wellicht zou je die als bijlage kunnen posten mocht dat nog niet gebeurd zijn ergens ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Dmv 'update during startup' uit te zetten ging het beter, maar toch crashte hij nog regelmatig. Ik ben teruggegaan naar 3.1 (self built) en deze werkt zonder problemen (tot nu toe). Ik heb al geinformeerd bij Gemini of ze mij konden aangeven waar ik de source van 3.51 kan downloaden zodat ik deze tegen de nieuwe image kan compileren. Helaas heb ik nog niet veel reactie ontvangen.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 ja hier ook dat probleem dm7000 loopt vast zodra je mv3.51 pakt. ben gewoon irseca 1.09 gaan gebruiken dan loopt het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen