Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 ben al geruime tijd bezig met mijn zenderlijst aan te passen op astra en hotbird , duurt ontzettend lang [ handmatig ] nu kunnen er lijsten ingezet worden die al klaar zijn . maar is er iemand HOE dit ik alle info in mijn ontvanger krijg ?? en hopelijk in begrijpende taal ? alvast bedankt [color:"red"] Onderwerp aangepast! [/color]
Wybo Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Je hebt een 0-modem kabel nodig om je TF met de PC te verbinden. Verder heb je een programma nodig om je settingslijst van je pc naar je TF te sturen. Er is een gratis programma waarvan ik even niet op de naam kan komen. Ik kan me voorstellen dat je niet steeds wil wachten op updates van een ander. Dan heeft het de voorkeur zelf je zenderlijsten aan te passen. Een prima programma om settingslijsten te bewerken is SeteditTF. Je kan een probeerversie van het internet downloaden. (http://www.setedit.de/firstpage_nl.html) Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
ranon Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Weet iemand hoeveel memory een topfield 5K heeft? Ik krijg in Setedit steeds meldingen dat er geen memory genoeg is en dat de zendernamen worden afgekort tot 11 karakters. TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008
Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 is er iemand die een stappenplan heeft ? hierover voor mij is het allemaal ?????? is er een nederlandse uitleg over set edit ?? of is die ergens te downloaden ?
Wybo Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Gebruiksaanwijzing is op dezelfde site te vinden. Suc6 Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Citaat: Gebruiksaanwijzing is op dezelfde site te vinden. Suc6 Klopt,maar niet in het nederlands. Maar wat ik nog steeds nergens kan vinden is: Wat is nou een 0 modem kabel?
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 alles gelezen maar als ik de settingslijst bekijk staan de zenders door elkaar ? moet ik deze nog goed zetten ? en hoe ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen