Ga naar inhoud

I-have-a-dreambox forum uit de lucht ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan me een zelfde akkefietje herinneren wat speelde me de Humax, er werd toen ook geroepen dat de ontwikkeling van de firmware zou worden stopgezet, das toen gelukkig ook niet doorgegaan. Ik zou het persoonlijk wel een beetje flauw vinden om alle goedwillende gebruikers te laten boeten voor de acties van een persoon of website.

Maar goed, das mijn persoonlijke mening.

Geplaatst:

Over en weer is er telefonisch tussen de partijen gepraat en zijn er excuses aangeboden.

Iedere ontwikkelaar loopt er tegenaan dat zijn/haar product op enig moment geleend wordt. Liefst zonder bron vermelding met als (enig) doel de glorie en roem naar henzelf toe te trekken.

Wat is er nu gebeurd wat tot dit spektakel leidde?

Er wordt gebruik gemaakt van "testers". Deze "mogen" het aan hen ter beschikking gestelde testen. Let wel TESTEN. Dus niet openbaar maken.

Één vd testers had dit niet zo goed begrepen en maakte het toch publiek.

Op zich is dit nog niet zo´n ramp ware het niet dat in beta producten vaak nog wat extra spullen zitten die echt niet voor het grote publiek bedoeld zijn.

Daarbij komt dan nog het vertrouwen wat geschonden wordt. Vertrouwen is een heel groot goed in de wereld van "hackers" en de "firmware bouwers".

Avensis

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen