Gast Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 Wie kan en wil mij helpen. Ik probeer een box van een kennis via webinterface te flashen. Maar iedere keer na het uploaden blijft hij bij " Starting flashing " hangen bij 6.25 % Ik begrijp er niets meer van! Ik heb alle mogelijkheden geprobeert, namelijk: Via de geheugenkaart blijft de melding " Loading takes a while" staan en er gebeurt niets! Serieel blijft hij wachten op respons gebeurt ook niets! Wat nu?
milili Geplaatst: 17 oktober 2005 Geplaatst: 17 oktober 2005 als je nog in het menu kunt komen probeer eens een fabrieksreset en dan opnieuw! succes! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Welke webbrowser gebruik je voor het flashen?, als het explorer is dan ff Mozilla downloaden en opnieuw proberen. Mozilla komt wel met een melding waarom het niet lukt.
BCP88 Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik had vorig weekend hetzelfde probleem. Het is me wel gelukt met DreamUp, wel met een nulmodem kabel, met netwerk werktte het programma niet bij mij. Met nulmodem kabel duurt het wel lang, want die verbinding is nogal traag. Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen