grenszuuker Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Heb pioneer 210fr met diverse soft geprogged. Echter bij opstarten van app krijg ik geen menu waar ik bv de zenders weer kan laten zoeken. Het display op app wordt wel helderder maar menu blijft weg. Wat moet ik doen.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Citaat: Heb pioneer 210fr met diverse soft geprogged. Echter bij opstarten van app krijg ik geen menu waar ik bv de zenders weer kan laten zoeken. Het display op app wordt wel helderder maar menu blijft weg. Wat moet ik doen. Ik zie aan je berichten dat je geen ervaring hebt met het programmeren van Pioneer decoders, klopt dat? Hebt je dit bericht al gelezen: klik hier Daarna kan je ook nog de zoekfunctie gebruiken, zoek op 210, of op 1530, dat is de firmware die je moet gebruiken om in je decoder te zetten. Suc6 Grts, euromuis
grenszuuker Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2005 idd dit is de eerste pioneer. de firm ging er goed in. Moet ik nog iets doen met de eeprom? De settings kan ik niet proggen vanwege een 210, ik heb geen jtag nl. De settings wil ik ook alleen maar via het orginele menu proggen.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2005 Geplaatst: 18 oktober 2005 Citaat: idd dit is de eerste pioneer. de firm ging er goed in. Moet ik nog iets doen met de eeprom? De settings kan ik niet proggen vanwege een 210, ik heb geen jtag nl. De settings wil ik ook alleen maar via het orginele menu proggen. Welke firmware en van wie heb je in de decoder gezet? Als je b.v. mijn firmmware in je decoder zet: klik hier dan moet je in iedergeval in het beperkte menu uitkomen, zodal je kanalen kunt gaan scannen. De bijgeleverde eeprom kan je ook programmeren via het programma Pionero, Zet de decoder op standby, verbind het meetpunt K7003 naar massa (dat punt zit rechts op het moederbord). druk nu op de toets programma UP (pijltje UP) op het front van de decoder, hou die vast tot dat er 8888 in het display staat, start Pionero en klik op de tab eeprom en klik vervolgens op (Open bestand) om de eeprom in te laden, klik daarna op verzenden. Zet daarna de decoder uit en aan met de netschakelaar, de decoder staat nu op standby, via de afstandbediening kan je de decoder aan zetten. Als laatste kan je er een kanalenlijst in programmeren, daarvoor heb je geen Jtag nodig, in het hoofdmenu (kies de toetsen menu,4,1,D) heb je de mogelijkheid om de kanalenlijst in te laden via het programma MES, een handleiding daarvoor zit ook bij de firmware. Heb je het programma MES nog niet dan kan je die hier (klik hier) downloaden. Dit is de link voor de kanalenlijst van mij klik hier Suc6 Grts, euromuis
grenszuuker Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2005 Bedankt euromuis, alles werkt nu perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen