Ga naar inhoud

afstands bediening doet raar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn AB doet sinds een tijdje raar als ik soms op bepaalde knoppen druk dan doet mijn ontvanger niet wat ik wil .

als ik bv. op de volume knop druk kan het zo maar zijn dat hij op kanaal 4 springt of als ik vooruit wil spoelen met mijn video dan springt hij ook soms ook op een ander opgenomen film.

Heb al een keer flash erase gedaan en er opnieuw een image er in gezet maar niks helpt hij blijft "vreemd "doen ligt het aan de AB of toch aan de ontvanger

ook reageert de ontvanger soms traag op de AB of moet ik twee keer drukken voor het gewenste effect HELP

ik draai al een hele tijd goed met phoenix

Geplaatst:

Dit fenomeen komt inderdaad wel eens voor, zelfs als er nieuwe batterijen er in zitten.

Als de AB bijvoorbeeld tussen of onder de (zit)kussens van je bankstel terecht komt, dan bestaat er de mogelijkheid dat een aantal knoppen van de AB (voor langere tijd) ‘ingedrukt blijven’. De AB slaat hierdoor kennelijk op hol, reageert daarna dan vreemd of soms reageert het helemaal niet meer.

Haal de batterijen even uit de behuizing, tel tot tien, batterijen terugzetten en dan zappen maar !

7000/7020

Geplaatst:

Ik heb dit probleem gehad en is nu opgelost. Ik heb een notebook met een infrarood aansluiting. Als deze op tafel staat dan staat het infrarood deel gericht op de dreambox. Dit verstoorde mijn afstandsbediening. Ik heb daarna mijn infrarood op de notebook uitgezet en nu werkt alles normaal.

groet,

Hans.

Geplaatst:

heb al nwe baterijen er in gedaan en heb ze er al een en nacht uit gehad maar niks helpt en ir heb ik niet op de laptop. wat mij ook opvalt is dat hij soms 2 keer een inpuls geeft terwijl ik hem maar 1 geef .vanmiddag drukte ik op ok kreeg ik epg drukte ik nog een keer was hij weer weg ging goed,drukte weer op ok en hups kreeg ik het menu van onder de blauwe knop ??? krijg geen hoogte meer van dat ding .had het iedee dat de problemen begonnen naardat ik een nwe skin had ingesteld misschien toeval?!,heb alles weer terug gezet maar zonder resultaat. gr.

Geplaatst:

Schakel _ snel zappen_ eens uit.

Dream - 6 - 6 en het vinkje ff weghalen.

Heeft hier al eens gewerkt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen