Ga naar inhoud

KrrKrr geluid harde schijf 5020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals ik al eerder in een ander topic meldde, heb ik last van een irritant geluid van de harde schijf tijdens een opname of als time shift aanstaat.

Dit is gebeurd na de laatste update. Hiervoor gaf de schijf alleen een korte krr tijdens het zappen(met time shift aan). Dit vind ik overigens acceptabel.

Mijn vraag; Kan ik de ontvanger hiervoor naar Echostar opsturen of naar een dealer gaan om dit euvel te verhelpen?

Geplaatst:

Ikzelf heb er geen last van en het is eigenlijk geen bug.

Er waren problemen met het file management en om deze op te lossen...etc etc etc. Is al veel over geschreven zoek maar eens op dit forum.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:

Aangezien bij de meeste van ons het geluid er niet was voor de update, wil ik het voorzichtig toch wel een bug noemen. En een reuze irritante!

Geplaatst:
Citaat:
Ikzelf heb er geen last van en het is eigenlijk geen bug.

Ik heb ook geen last van !!!!!!!!!!!!!

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Geplaatst:

Ik denk dat het volume afhangt van de harddisk, ondergrond van de ontvanger, en afstand tot de luisteraar.

Zelf hoor ik het ook sinds de upgrade, maar alleen als het ofwel doodstil is ofwel ik binnen een straal van een meter van de ontvanger kom.

Tijdens een film heb ik er dus absoluut geen last van.

Elders was al gesuggereerd schroefjes van harddisk losser, etc.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen