Gast Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 De volume regeling op de 5010MP is die geschikt om actieve boxen te regelen? Ik heb het dan over de twee cinch LINKS RECHTS (RCA A/V Audio L/R output) aansluiting op de Topfield Mijn actieve boxen hebbeb in ieder geval elk een (normale) cinch aansluiting.
aukemuis Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Volgens mij is dat volume inderdaad gewoon via de topfield te regelen. Alleen als het volume via de digitale uitgang komt dan is het niet te regelen
Gast Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Citaat: Volgens mij is dat volume inderdaad gewoon via de topfield te regelen. Alleen als het volume via de digitale uitgang komt dan is het niet te regelen Nee het gaat om een normale stereo-opstelling met een L/R cinch, alleen ik kan nergens de specificatie's van die audio out vinden op de topfield. Als ik de Topfield aanzet moet hij natuurlijk niet gelijk de actieve boxen op maximaal gooien. Ik neem aan dat je het opstart geluidsniveau kunt "vastleggen"
aukemuis Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 dat is inderdaad een goeie,ik ben bang dat je dat nergens vast kan leggen. Volgens mij gaat deze weer aanop het niveau dat het apparaat had toen deze uit gezet werd.
Hoogste veldje Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb een 5000PVR via chich aangesloten op mij voorversterker. Het geluid regel je gewoon via de afstandbediening, hetzelfde als dat met je TV via Scart werkt. Het volume van de vorige keer dat je je Topfield uitzette, blijft gewoon bewaard. Hij start dus weer met dat volume op, ook naar je chinch.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Citaat: Ik heb een 5000PVR via chich aangesloten op mij voorversterker. Het geluid regel je gewoon via de afstandbediening, hetzelfde als dat met je TV via Scart werkt. Het volume van de vorige keer dat je je Topfield uitzette, blijft gewoon bewaard. Hij start dus weer met dat volume op, ook naar je chinch. Ik ga morgen het de Topfield en zo aansluiten, maar jij kunt het geluid dus 'dichtzetten' via je voorversterker. Je kunt op de Topfield het geluidsniveau zeker niet vastleggen??? Zodat hij altijd op nul of anders begint??
Hoogste veldje Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Het enige dat ik zeker weet: voordat je je topfield uitzet, standaard het volume naar nul drukken. Misschien is er wel een TAP voor te maken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen