Gast Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Sinds een paar dagen kan ik Polsat Sport niet meer ontvangen op mijn Humax 5400. Ik heb de nieuw keybin eringezet het kaartje voorzien van nieuwe codering maar geen beeld. Config. staat op Card + EMU Heb de laatste FW van Josje. Op mijn Philips DSX 7072 wel beeld en als ik naar de codering kijk is dit precies hetzelfde. Raar maar waar. Heeft dit misschien met de PMC tabel te maken?
Gast Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Heb ik gedaan de laatste keybin, maar geen resultaat. TV Cabo idemdito
guykers Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Doe eens alleen een oude fun erin en laat de seca met module eruit. 10 min laten staan op polsat. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Ron Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Vanwege talloze eerdere waarschuwingen de forumregls te respecteren, heb je nu even 7 dagen de tijd om ze uitgebreid te bestuderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen