1pm Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Heb hier een raar probleem et volgende is er nl : als ik de dreambox 7000 s aan heb staan en zet dan de dvd speler aan stoort de db op de dvd speler een kleine tik is altijd te horen op de achergrond , zet ik de db uit is alles oke .(andersom is dit niet) Aansluitingen alles per scart en geen double trouble kabel op een phillips tv. scart heb ik ook al verwisseld met andere, et zelfde als de dvd speler doen et allemaal. Ook een andere tv getest maar et probleem blijft !Ook al met een verlengsnoer een geaard stopcontact getest(db dan) helpt ook niet , tevens alles geaard maar et probleem blijft . Krijg nu een vaag vermoeden dat et in de tv zit de scart switch lekt of zo , maar als iemand nog suggesties heeft graag. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
MagicOnline Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Aan de db zit geen geaarde stekker, dit zal dus ook niets oplossen. Je kunt wel een aardklem voor je cv leiding kopen en hieraan eem stuk flexibele aarderdraad op aansluiten. Aan de andere kant van de aarde draat knijp/soldeer je dan een klein ring oogje. Schroefje van de dm los draaien oogje er tussen en weer vast draaien. Dit heb ik ook gedaan, tussen de dm behuizing en de aarde zat een spannings verschil van 40v! Werk dus altijd zonder spanning, dus stekker uit de wandcontactdoos! CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
1pm Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2005 bedankt voor je antwoordt maar heb al alles geaard , en ja via de verwarming met aardklemmen ook op de db(schroef) zoals je verteld maar et probleem blijft das et gekke. Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen