T_I Geplaatst: 20 oktober 2005 Geplaatst: 20 oktober 2005 Heren, Zojuist ben ik overgestapt, na lang de 7-2 versie gebruikt et hebben, naar de sf versie van 10-4. Hierbij heb ik echter geen beeld als ik de newcamd 6.03 configureer voor gebruik met de cardserver en de canaldigitaal kaart. Ik heb vanalles kunnen vinden over de configuratie, echter kom ik dit probleem niet tegen. De originele config komt overigens van een 5.28 versie, maar is aangepast voor de 6.03. (hoop ik in elk geval) Ben ik de enige die dit niet correct aan de praat krijgt of is er een algemeen probleem? Oh, tevens valt het em op dat ik niet kan opnemen nu ik tijdelijk de radegast emu gebruik. Dit is best wel lastig. (hier heb ik nog niet verder naar gezocht, het valt me nu net pas op, dus het kan een dubbele vraag zijn) Het opnemen werkt niet als ik geen FTA zender opneem. Hierbij weigert de radegast dus ook m'n originele codes op de canaaldigitaal kaart te gebruiken... Jan Huijsmans VU+ Uno 4K SE + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Ome Merde Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 waar staan de configuratiebestanden voor newcamd 6.03 ? in /var/tuxbox/config of in /var/tuxbox/config/newcamd ? in de laatste moeten ze staan nl. dit i.t.t de < 6.1 versies. merDe deze ruimte is te huur
T_I Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2005 Bedankt, dan ga ik eens een update van newcamd proberen in de 2-7 versie van SF. Dit aangezien de 10-4 behoorlijk instabiel is gebleken. (had een restart minimaal bij elke keer aanzetten nodig) Ik laat nog ff weten of het gelukt is. Jan Huijsmans VU+ Uno 4K SE + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen