Hans4 Geplaatst: 8 februari 2006 Geplaatst: 8 februari 2006 Nou met met OTA 1.0.7 zie ik het nog steeds af en toe vastlopen. Even eruit, PVR menu weer in, terug positioneren met pijltje links, en het werkt weer als een zonnetje, afgezien van een nieuw toegevoegde audio dropout. Maar ik verdenk toch ook sterk de Aston CAM, want het is ook nogal ingewikkeld. Is-tie vrolijk aan het opnemen (zonder decoderen), wil je ineens stukje afspelen, floep decoder nodig, oh even terugspoelen, floep ander stuk bestand de decoder in. En bijhouden welk stukje precies gedecodeerd was? Dan heb je dus zo'n "half gedecodeerd" bestand zoals je aan het icon kan zien. En precies op die plek waar ik terugspoelde (en waar de opname dus omschakelt van gedecodeerd naar gecodeerd) zit dan een audio drop-out, waarschijnlijk omdat er wat synchronisatieproblemen zitten in het aangeven van waaraf het gedecodeerd is (het geluid komt geloof ik wat later dan het beeld in het bestand of was het nou andersom). Of gewoon een lichte vertaging van de CAM bij het omschakelen, waardoor er een gaatje ontstaat. HansVU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D
Gast Geplaatst: 10 februari 2006 Geplaatst: 10 februari 2006 Heb er inmiddels een Aston inzitten (via een_of_andere_veiling_site voor 25 euri) en al is het nog te vroeg (lees, te weinig geexperimenteerd) om conclusies te trekken, het lijkt beter te gaan. Afgelopen zondag in iedergeval zonder problemen na "Van Speijk" met kwartiertje vertraging "Rome" kunnen kijken. En dat was voor het eerst...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen