MagicOnline Geplaatst: 21 oktober 2005 Geplaatst: 21 oktober 2005 Weet iemand hoe ik gbox moet toevoegen aan de emu daemon van een next-generations enigma image. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
MagicOnline Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2005 Heb het al gevonden, gbox staat in de daemon. Hoefde hem alleen maar in var/bin te zetten. Echter zit ik nog wel met het volgende: Ik kan via het blue panel gbox starten, echter staat er ook nog een veld onder. Hierin staan bepaalde waardes? iemand een idee welke waarde ik voor gbox moet instellen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Citaat: Heb het al gevonden, gbox staat in de daemon. Hoefde hem alleen maar in var/bin te zetten. Echter zit ik nog wel met het volgende: Ik kan via het blue panel gbox starten, echter staat er ook nog een veld onder. Hierin staan bepaalde waardes? iemand een idee welke waarde ik voor gbox moet instellen. Welke gbox gebruik jij dan want ik heb geen melding er bij staan en welke img van NG
MagicOnline Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik heb de laatste NG 1xi enigma image CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen