Ga naar inhoud

Weer een probleem met de HD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In navolging op het draadje http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1001228 heb ik dus twee dagen kunnen werken met een werkende HD. Vanavond opeens na het aangeven dat de addons op de HD moeten worden gezet heb ik hetzelfde probleem.

De Dreambox liep vast, dus gereset en hij blijft weer hangen in de hydra software en in LCD scherm staat het hydra opstartscherm en op tv is alles zwart.

Wifi start niet meer op en alleen als ik de HD uitbouw start ie weer door.

Ik heb hem nu eerst maar eens een uurtje uit gezet zodat ie kan afkoelen misschien helpt dat wat.

In elk geval heeft de HD in zijn huidige toestand dus gewerkt en was er tot dat moment verder fysiek met de Dreambox niets gedaan.

Snap er niks meer van.

Groeten Ronald.

Roept u maar.

Geplaatst:

Hmm ik zou toch de HD zelf even laten scannen door een tool van de maker zoals ik al eerder voorstelde.

Wellicht is de HD zelf niet helemaal lekker meer.

Wie niet slim is ..... moet wat langer nadenken.

Geplaatst:

Na een nacht stekker eruit en HD afgekoppeld, vanmorgen weer een hangende dreambox. Was met dreamup met nullmodem kabel niet te benaderen. Na even flink lezen hier op forum wat zaken geprobeerd en na een flasherase alles nu weer werkend. Inc. Harde schijf.

Groeten Ronald.

Geplaatst:

Gooi die harddisk nou eens bij het klein chemisch afval, want het is wel duidelijk dat er niets mis is met je dreambox zelf, die start immers gewoon door als je het ding er uit haald. Voor een paar tientjes heb je tegenwoordig een hele leuke harddisk voor in je box.

Regards Sebastiaan,-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen