Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Hoi, Heeft er iemand een multiboot werkend via de pc met een DM500. Ik heb al diverse dingen geprobeerd maar ik loop iedere keer vast. Via flashwizard geprobeerd maar (No images found on nfs) En hier loop ik ook vast: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=4#1000131 Wie o wie
Gast Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 Werkt prima. Je moet natuurlijk wel de goede gegevens bij 'Pc export' en 'Pc ip' invullen. Als je eenmaal verbinding hebt met nfs in flash wizard pro, kan je er een image op zetten. Daarna zouden ze er gewoon moeten blijven staan. Als het niet lukt om te connecten naar nfs kan je het beste in de log van de nfsserver kijken waarom het niet lukt. Ik had een paar keer dat ik net een verkeerd pad invulde. Of dat de dreambox wel toegang had tot de nfs-share, maar de pc waarop ik flash wizard draaide weer niet. Maar dat soort dingen zijn makkelijk uit de log van de nfsserver te vissen.
Ome Merde Geplaatst: 22 oktober 2005 Geplaatst: 22 oktober 2005 het is niet nodig hier een aparte draad voor te openen, gewoon verder borduren in je oorspronkelijke post aub. zo houden we het forum overzichtelijk. groet, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten