espresso Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Is het mogelijk om een USB DVD-speler te mounten via een NSLU2? Ik wil namelijk de opgenomen TS-bestande op DVD branden en dan via de dreambox afspelen zonder deze eerst naar de gemounte HDD te kopieren. Is er iemand die dit werkend heeft of dit heeft geprobeerd. Beter 1 schotel aan de muur dan 10 onder je espresso!
Barabas Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 Volgens mij is dit een beetje afhankelijk van het filesysteem dat de DVD speler aanbied. Ik zou de DVD speler er gewoon aanhangen en uitproberen. Je kunt ook gewoon een FAT16/32 geformatteerde USB disk in de NSLU2 steken en benaderen! dus waarom de DVD speler dan ook niet? Probeer het gewoon! Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 23 oktober 2005 Geplaatst: 23 oktober 2005 je kunt een DVD speler niet mounten, je mount rechtstreeks de inhoud van de DVD. Oftewel telkens mounten na het plaatsen van een DVD, en weer unmounten voor eject. Of je moet kijken wat er voor automount ondersteuning mogelijk is in je nslu2 omgeving.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen