Gast Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 bij aanzetten van mijn db 7000s heb ik alleen maar een groen beeld,heb ook al een nieuwe img erin gezet maar het blijft groen heeft er iemand anders dat probleem zelf ook gehad en het kunnen oplossen dan zou ik graag de oplossing weten.B.V.D
albertmol Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Ik heb dat ook gehad met 7020, starte niet door. Mijn beeld bleef roze. Retour naar fabriek, moederbord niet in orde. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Crest Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Citaat: bij aanzetten van mijn db 7000s heb ik alleen maar een groen beeld,heb ook al een nieuwe img erin gezet maar het blijft groen heeft er iemand anders dat probleem zelf ook gehad en het kunnen oplossen dan zou ik graag de oplossing weten.B.V.D Dan staat het beeld niet ingesteld op RGB.
dAF2000 Geplaatst: 24 oktober 2005 Geplaatst: 24 oktober 2005 Dat heb ik een keer gehad. En toen bleek gewoon een draadje in m'n scartkabel kapot te zijn...
satvet Geplaatst: 25 oktober 2005 Geplaatst: 25 oktober 2005 Citaat: bij aanzetten van mijn db 7000s heb ik alleen maar een groen beeld,heb ook al een nieuwe img erin gezet maar het blijft groen heeft er iemand anders dat probleem zelf ook gehad en het kunnen oplossen dan zou ik graag de oplossing weten.B.V.D Vorige week ook gehad na een vastloper, herstarten baatte niet en bijna opnieuw geflashed toen ik eerst nog even keek bij a/v instellingen, op CVSB ipv RGB, ook 4:3 ipv 16:9 enz. Kennelijk was het instellingen bestand beschadigd. Even weer goedzetten en klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen