Ga naar inhoud

Iemand een idee naar dit opstart probleem?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het probleem dat na een koude start de dreambox 1 maal na een half uurtje vastloopt. Na in de 3 knops methode hergestart te hebben kan ik blijven kijken. Echter na een nieuwe koude herstart krijg ik het zelfde probleem. Laat ik de box in standbye staan kan ik de box wel gewoon aanzetten en blijven kijken. Ik zit zelf te denken aan een mislukte frontprocesor update naar 1.06. Heeft iemand een idee wat dit is of hoe dit komt?

Ik hoop van jullie te horen?

Patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Geplaatst:

Bedankt voor je reply,

Ik heb voor zo ver ik het weet geen epg au. lopen. Ook na het flashen van een nieuwe image heb ik dit probleem. In een maagdelijk image met alleen het hoognodige geinstalleerd zou ik dan toch van de problemeen af moeten zijn? Maar ja misschien heeft iemand anders dit al eens meegemaakt?

Patje1

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Geplaatst:

je zou kunnen proberen de log functie aan te zetten en mee te kijken wat er gebeurt. Met een beetje geluk zie je wat de vastloper veroorzaakt. Dus in menu log aanzetten en via serieel meekijken op je PC. Kan mogelijk ook via Telnet. Ik weet dat het kan, nog niet nodig gehad.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen