Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik camd3814. Kan iemand mij vertellen of ik ergens er zo'n setting in kan zetten als prefer emu= no zoals bij newcamd? Als ik namelijk er keys in zet vallen vh1 classic en de mtv's uit. Die zenders gebruiken dan de emu en die geeft geen beeld. Terwijl ik via de kaart gewoon beeld heb.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Heeft niks te maken met "prefer emu". In dit geval heeft er een nano wissel plaatsgevonden waardoor de sleuteltjes niet meer werken en er alleen nog beeld is met een officiële kaart.

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Geplaatst:

Dat snap ik, maar ik heb een originele kaart. Een prefer emu=no stand op camd zou het probleem dus oplossen. Hij springt nu automatisch op emu op die zenders. Heeft er dus alles mee te maken.

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Geplaatst:

Verwijder uit camd3.keys de regels voor "Canal Digital+ NL" (beetje afhankelijk van de bundel die je gebruikt), dan Camd3 opnieuw starten en alles zou weer moeten werken.

Wat betreft de "prefer emu"; volgens mij kent Camd3 dat niet, maar pin me er niet op vast.

Geplaatst:

Het is inderdaad een bekend probleem van de nieuwere camd3 versies. Ik heb gelezen dat het met de versies van 3.806 en eerder wel goed zou functioneren. Als het wissen van een bundel C+NL keys ook helpt is dit een nog elegantere oplossing. Ik heb newcamd erbij geinstalleerd en in de autocam instellingen gezorgd voor omschakeling naar newcamd. Hiermee heb ik ook geen problemen op VH1 Classic.

M_Z

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen