Johnny UAE Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Hallo Allemaal, Komende week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe DM 7020. Ik heb ook een 1,25 m schotel dewelke ik wil laten draaien met een rotor. Op deze rotor staat een funktie die noemt naar "Go to X". D.w.z. dat wanneer de receiver deze funktie ondersteund er geen apparte stuurapparaat nodig is, de sturing gebeurt dan via de coax kabel. Ik heb gezocht en gezocht maar vind niet of deze DM 7020 "Go to X" ondersteund. Weet iemand dit? PS: De rotor is: SM3D12 DiseqC 1,2/1,1/1,0 Motor (Foto in bijlage!) Hier de gegevens, is wel in het duits: Der Rotor der neuen Generation mit DiseqC 1.2 und "GO TO X" Funktion für automatische Antennenausrichtung, kein Steuergerät erforderlich! Wenn Ihr Receiver DiseqC 1.2 und "GO TO X" unterstützt macht der Receiver alles Automatisch! Die Steuerung erfolgt über das vorhandene Antennenkabel. Sie brauchen keine zusätzliche Stromleitung, der Motor versorgt sich über das Antennekabel mit Strom. Met dank, Johnny Vu+ Duo 4K SE, 2T HDD 2.5" Barricuda, 65" Smart TV Philips, Triax TD88, 2 x MTI & 2 x Ultra Black Quad LNB’s geschakeld via 2 4/1 switches. Image VTi 15.0 / OsCam / Hans Settings (aangepast)
Ome Merde Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 ja hoor, de 7020 ondersteund usals (GotoXX) merDe deze ruimte is te huur
spongebob Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 dit kan ik ook beamen! Ik werk met de 'go to x" of usals, en dat met volle tevredenheid bij de beide dreambox7020'jes dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Johnny UAE Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2005 Bedankt! Mss een andere vraag, heeft er iemand toevallig een electronische handleiding in het Nederlands van deze 7020S? Thx, Johnny Vu+ Duo 4K SE, 2T HDD 2.5" Barricuda, 65" Smart TV Philips, Triax TD88, 2 x MTI & 2 x Ultra Black Quad LNB’s geschakeld via 2 4/1 switches. Image VTi 15.0 / OsCam / Hans Settings (aangepast)
MagicOnline Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 De handleiding is per image verschillend. Ik weet dat er van de Gemini image een handleiding is CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 MagicOnline, enig idee waar die te vinden is ?
MagicOnline Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Er heeft een Engelse manual gestaan op i-have-a-dreambox FF de zoekfuctie gebruiken daar, site is op moment erg traag CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen