Hemant Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Hoi, Ik heb een WGA54G gameadapter voor mijn PS2, nu dacht ik is het mogelijk om die aan te sluiten op de dreambox zodat hij een internet verbding heeft? Heeft iemand heir ervanring mee, ik heb hem aangesloten maar kan het internet niet op. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik de WGA54G niet zo goed, maar moet je niet het ip instellen in de adapter en op de DB de netwerkinstellingen op DHCP zetten ? Ik dacht niet dat een PS2 een vast ip kon hebben, dus veronderstel ik dat het zo zal moeten gebeuren, tenminste op mijn PSTwo heb ik het nog niet gevonden.
Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 hoi, zelf heb ik enorm zitten etteren met een soortgelijke box, wel naar een linksys router. uiteindelijk bleek het een toelating van twee mac adressen te zijn om deze te laten werken. achteraf bezien wel logisch; een voor de gameadapter en een voor de dreambox. grz H
Hemant Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2005 Harrysl, eoie tip die mac, alles werkt en draait als een trein ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen