Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Weet iemand toevallig of er een soort telnet plugin is, zodat je vanaf de dreambox kan telnetten naar een willekeurige server?

Groeten, Twan.

DM7020

Geplaatst:

hm volgens mij kan je dat al. tenminste ik kan zonder problemen hier van mijn dreambox naar waar dan ook heen telnetten

Geplaatst:

Hoi,

Ben eens benieuwd hoe je dat doet, en waar je die plugin vandaan hebt. Kan je wat meer info geven? Voor de duidelijkheid: Ik zou dus graag vanaf de tv kunnen telnetten naar een server.

Groeten, Twan.

DM7020

Geplaatst:

Niet vanuit Enigma (ofwel als plugin). Ben ook al een tijd op zoek naar een 'shell' plugin zodat ik niet steeds naar mn PC of laptop toe moet lopen om op de DB te werken. Enne, dat command uitvoeren in TuxCom is leuk, maar niet echt handig.

Ik heb zulke plugins nog niet gezien, maar ik hou me aanbevolen als je wat vindt!

Geplaatst:

Zoals ik zei 'TuxCom is leuk maar niet echt handig'. Zeker als je een beetje gecompliceerdere shell statements wilt doen.

Geplaatst:

OK ik denk dat ik je vraag verkeerd begrepen had.

inderdaad vanuit de grafische shell kan ook ik niet telnetten. Gelukkig zie ik hiet het nut ook niet van in en mis ik die dus ook niet.

Geplaatst:

Nou, het lijkt me wel erg nuttig als ik vanuit mn luie stoel in de woonkamer even naar mn interne server kan telnetten op mn DB/TV. Of lokaal op de DB even configuratie wijzigingen maken zonder dat ik mn Laptop of andere PC in huis nodig heb. Heb niet voor niets een DMM Keyboard.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen