Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb een dreambox 7020 met harde schijf en staat gekoppeld aan mijn netwerk met een vast Ipadres (linksys wag 54) Nu heb ik het volgende probleem. Na ongeveer een minuut verdwijnt mijn netwerkverbinding met mijn dreambox dan moet ik weer rebooten dmv aan/uit achterzijde en dan funktioneert hij weer een minuut. Als je kijkt op mijn linksys dan zie je na de harde reboot het lampje van de netwerkverbinding branden en deze verdwijnt na ongeveer een minuut. Als ik dan de dreambox Ping geeft hij geen gehoor. Iemand enig idee??
Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik heb hetzelfde issue gehad. Bij het gebruik van de interne harddisk verloor ik de link met mijn WAG54. De oplossing voor dit probleem was bij mij het instellen van de dreambox op 100 Mb full-duplex in de bios.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Kan je me ook vertellen hoe je dit precies doet? Ik ben er al dagen mee bezig maar heb nergens instellingen gevonden waar in wordt beschreven wat ik volgens jou moet veranderen groeten Michael
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Kijk even naar het volgende dreambox forum topic: http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?cat=0&Number=1002451&an=0&page=1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen