Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik heb vandaag een aantal dm7020 gekregen. Nadat ik verschillende images had geprobeert kreeg ik elke keer UCO of gewoon geen signaal. Toen heb ik de dm7020 opgeschroeft en jahoor een nieuwe tunerblikje Heeft iemand al software voor deze nieuwe model 7020?? Op de tunerblikje staat: BSBE1-702A BSBE1-702A 5721CB1A MADE IN CHINA
Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Hoi. Het betreft om een Alps tunerblikje volgens jou gegeven info. Dat word net als de DM500 het aanpassen van img die dus die Alps ondersteund. Alleen wat er aangepast moet worden in de img weet ik niet. Maar dat weten de dreambox freaks vast wel. Ron
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 plaats eens een origineel (recent) image, die zou dat zonder meer moeten ondersteunen lijkt me. merDe deze ruimte is te huur
Satdorus Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 [color:"red"]verwijderd. nieuwe (eigen) vraag ? nieuw topic [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen