Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Om een lang verhaal zo kort mogelijk te maken....Ik heb langere tijd een DMM-7000s die draait (nog steeds op Hydra images). Ik nam altijd op met Radegast 3.14 (hogere versie geven steevast zwart beeld). Op een gegeven moment kon Radegast 3.14 niet meer geladen worden, maar alleen de hogere versies. Dus overgestapt naar Newcamd. Dit ging net aan als je de AU uitzette. Nu heb ik versie 6.03 erop en nu bleef ik hickups houden. Vrouw nijdig..Ik heb vervolgens de box weer eens geschoond en Radegast 3.0 Final er eerst opgezet. Daarna de files van 3.14 erop geDCC'd. 3 x een opname getest, ging weer prima. In mijn EMU list staat natuurlijk Radegast [3.0 FINAL] en dat wil ik graag wijzigen in Radegast 3.14. Kan echter niet vinden hoe... Ook heb ik een klein 'randprobleempje'. Als ik van Radegast naar Camd3.816d omschakel om Premiere te kijken en weer terug wil naar Radegast dan krijg ik geen beeld. Herstarten met de blauwe toets helpt nada in dat geval, alleen een Shutdown herstart...Met Camd3.816d vertikt hij het om mijn CanalDigitaal kaart te lezen...Ook hiervoor diverse oplossingen gezocht en uitgeprobeerd via Sat4all en Sat-Industry, maar mooi nada...10 seconden beeld...Bibber...bibber...vast beeld en klaar.
The Librarian Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 En om kort te gaan; open de file/var/etc/smartcam.config en zoek de radegast instellingen, verander daar de naam in de regel osd-name 2= de 2 in dit voorbeeld kan bij jou en ander nummer zijn dit nummer niet veranderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen