Hemant Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Hoi, Nu alles redewijk werk dacht ik laat ik eens beginnen met de plugin van Ronald. Stao voor stap te werk gegaan. Zodra ik Yes druk voor installatie van plugin krijg ik erors Ik kan wel via de browser op het internet dus ocnnectie is er. Aangezien de Dreambox in een DMZ zit zijn er ook geen beperkingen wie helpt ik krijg een wget error resultcode is 1 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Kijk eerst of de schotel correct staat uitgericht. Boven de SNR ratio van 60% mag je storingsvrije ontvangst verwachten. De Humax was daar veel minder gevoelig voor!! Ik heb hier in Haarlem 85% op Astra 1 met een Visiosat. Kijk dan of je Dreambox goed ontvangt op de Nederlandse kanalen met je CI module en kaart. Als je met de (relatief eenvoudige) installatie klaar bent en goed beeld hebt dan kun je je verdiepen in de extra mogelijkheden van de DReambox. M.a.w. een andere EMU zal het schokken in principe nooit oplossen.
The Librarian Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Je hebt de ronald image met sucses in de dreambox gezet? maar het installeren van softcams e.d. lukt niet? Heb je na het flashen van de box ook een flash erase gedaan? De box opstarten en de bovenste knop links naast de display ingedrukt houden tot de tekst "flash erase"in het display verschijnt. Na een flash erase ben je wel je instellingen kwijt, dus netwerk schotel configuratie en zenderlijst moet je dan opnieuw instellen, inlezen. suc6
Hemant Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2005 Mimisiku, ik heb op astra 19.2 SNR 78% AGC 80% en BER tussen 0 en 20 Kan me niet voorstellen dat het beeld daarom op deze manier wegvalt ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik probeer stap voor stap de sticky te volgen van Ronald. Ik zat vast bij de plugins die ik moet installeren hij wil namelijk iets gaan downlaoden van het net en ik krijg dan een wget error. Ik heb er alleen een neiuwe image van de dreambox site opgezet zoals daar staat besschreven ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik hoor de heletijd de audio van een ander kanal ipv het juiste kanaal ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
The Librarian Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Citaat: Heb je na het flashen van de box ook een flash erase gedaan? De box opstarten en de bovenste knop links naast de display ingedrukt houden tot de tekst "flash erase"in het display verschijnt. Na een flash erase ben je wel je instellingen kwijt, dus netwerk schotel configuratie en zenderlijst moet je dan opnieuw instellen, inlezen. Bovenstaande is bedoeld voor de dreambox 7000, net even gelezen over de Ronaldd plugin. Ik neem dus nu aan dat je een DB 7020 hebt. Misschien wel handig om dat er bij te vermelden.
The Librarian Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Een aantal citaten uit de sticky van de Ronaldd plugin: Citaat: Ik kom er voorlopig niet aan toe om verder te werken aan deze plugin. Ik ben vreselijk druk met niet dreambox gerelateerde zaken. Ronald en een posting van Gerard de Vries. Citaat: Klopt het dat de Ronaldd server er uit ligt ? Ik krijg hier foutmeldingen, en de site is niet te pingen Dat laatste zou de oorzaak van je wget error kunnen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen