butje Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 heb mijn strong nieuwe software ingezet de eerste keer lukte het goed maar na de tweede keer ging het fout zoek nu een andere manier om er weer nieuw leven in te blazen bijvoorbeeld met een jtag zoek daar een programma voor en schema wie heeft er ervaring mee alle andwoorden zijn welkom
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 kijk hier eens. http://www.sat4all.com/forums/faq/index.php?ToDo=view&questId=215&catId=40
butje Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 hallo Cobus R daar heb ik al gekeken,maar ik kan de strong zip wel downlouden maar map is leeg 0 bytes groetjes BUT
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Vraag de auteur dan eens naar deze file. ik heb de file gedownload en hij is goed hoor ik zal hem als bijlage toevoegen. dus zie bijlage 1008704-strong.zip
butje Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 Hallo Cobus de bijlage heb ik gedownload maar met welk programmer moet ik deze file programmeren. de ontvanger blijft in stand by staan kan met de aan uit toets van de ontvanger niet benaderen ook niet met de afstand bediening. is er nog hoop, of is die echt dood. groetjes BUT
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 met de jtag staat er toch bij de link wie ik gegegen heb
butje Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2005 ok maar ik heb geen jtag maar kan die wel zelf maken alleen ik heb er geen schema daar voor, waar kan ik die vinden??? groetjes BUT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen