arnoldl Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 hallo all, op mijn db7000 met pli beryl probeer ik de vnc (dus niet vlc) plugin werkend te krijgen. maar zodra ik hem start krijg ik de melding "can't initialize" . Iemand een idee wat dat kan zijn, aan pc kant heb ik tightvnc en realvnc geprobeerd , alles zonder en met paswoord. Als ik in de config het poortnummer of ip nummer verander naar een ongebruikte krijg ik "can't connect" dus dat moet goed staan. grtx , arnold
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik had het ook maar dat lag toen puur omdat ik passwd = niet had ingevoerd in de config file
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 ik wil ook al een tijdje proberen vnc te installeren, maar volgens mij heb ik steeds niet de goede software/plugin. kunnen jullie mischien zeggen waar die te vinden is? en of hoe ik die plugin moet installeren/gebruiken? dank, ronald
arnoldl Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2005 bijgevoegd... vnc viewer 1009068-vnc-viewer_0.01_050925.tar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen