Henri Busger Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Heb een beetje vrije tijd gehad dit weekend, en heb na zitten te denken over het modem wat er in mijn Nokia 9302S zit. Worden/werden dit soort modems speciaal voor deze ontvangers gemaakt, of zijn ze ook los te koop. Een verdere vraag is, zijn er ook netwerkkaartjes met deze aansluiting? Is misschien wat vergezocht, en misschien ook al behandeld hier op dit board, maar waarom de strong 8000/8100 niet "even doorontwikkelen"? Het is al gebeurd met de motor, ac3 en dvd-speler(/harddisk). Ik kan me voorstellen dat een netwerkkaart niet goed kan communiceren met het moederbord, maar gezien de vooruitgang die de strong al gemaakt heeft, is het misschien geen onlogische stap. Wie kan er met een duidelijk antwoord komen? Mvg, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
VREESWIJK Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 de modem heeft geen functie, en zit in de deco voor piet snot. je kan er niets mee.zowel soft als hardwear matig. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Henri Busger Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Geplaatst: 3 november 2005 Na ik meen te hebben gehoord, of gelezen, was dit modem bedoelt voor het bestellen (interactief) van films, via de telefoonlijn (via knopje SERV) (volgens astra...in een verre toekomst). Heb het nooit geprobeerd en met sattracker kan het ook niet eens dacht ik. Maar waarom is het modem er dan ingemaakt? Ik neem aan dat de "constructeurs" van dit type wel nagedacht hebben over de "implementatie" (duur woord) van zo'n modem. De interface bij het modem zelf is ook apart. Er moet dan wel software voor worden geschreven. Als het echt niet kan, dan kan het niet, er zijn wel betere kastjes in omloop en om nou m'n nokia helemaal te gaan verbouwen, dat loont de tijd en moeite meestal ook niet. Maar nieuwsgierigheid is meestal wel gezond. Mvg, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen