Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik draai sinds enige tijd de op Pli Beryl. Sinds een aantal dagen werkt Media Highway niet meer. Als ik op de rode knop van de AB druk, dan zie ik alleen het huidige en het volgende programma in de lijst staan. Voorheen kon ik 2 dagen vooruit kijken. Verbinding met internet is ok, ik kan nog steeds emu's en spellen downloaden.

Wie weet een oplossing?

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Zet hem eens een half minuutje op Ned. 1, 2 of 3. Dan wordt hij wel weer gevuld. Het klopt dat er zondag eerst geen epg info beschikbaar was. Dat doet Canal Digitaal altijd bij zomer/wintertijd wisselingen.

Groeten,

Sat-Turner

Dreambox 7025, Dreambox 600, Triax 78 cm, Monoblock Astra-Hotbird

PLi-per de PLi-per de PLi

Geplaatst:

werkt dit dan ook op Gemini?

en hoe kan ik die installeren?

ik heb wel multi vieuw EPG

maar highway heb ik niet van gehoord ??

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

Nee, helaas werkt dit niet in Gemini. Als je gebruik wilt maken van Media Highway zul je moeten overstappen op Pli...

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Media Highway is gewoon een bron van programma-informatie, net zoals bijvoorbeeld de Enigma-cache (die je doorgaans alleen huidige en volgende programma geeft) en Wolf.

In Gemini kun je ze alledrie gebruiken met de MV-plugin.

Greetz, Lion.

Geplaatst:

Ik las zojuist in de enigma-cvs mailinglist dat de mediahighway epg code nu ook in de cvs zit... Dus binnenkort standaart feature in elke image??

Geplaatst:

idd r0x0r:

sat_turner 05/11/01 09:13:59

Modified: tuxbox/enigma/lib/dvb epgcache.cpp si.cpp

Log:

add support for Media Highway EPG (thanks PLi beta team for testing)

MHW EPG is disabled by default, can be enabled with enigma configure switch --with-mhw-epg

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Geplaatst:
Citaat:
MHW EPG is disabled by default, can be enabled with enigma configure switch --with-mhw-epg

hopen dat alle image bouwers dan deze configure switch ook gebruiken. maar dat zal toch wel?
Geplaatst:

Als die image makers rekening houden met nederlandse gebruikers wel, anders niet. De enigma binary size zal toenemen, en voor buitenlandse gebruikers heeft deze functionaliteit geen voordelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen