Olie B Bommel Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 de strong STR 6850 geeft steeds om de zoveel tijd, een balk in het beeld geen recht op deze zender. maakt niet uit welke gecodeerde zender hij staat ned 1 ned2 ned3 rtl4 sbs6 ect. moet dan ontvanger uit en weer aanzeten dan weer beeld zo lang het duurt zeer lastig wie kan mij hier een goede oplossing voor dit probleem geven vr. gr. olie b bommel
sat2me Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Ben ook in bezit van een Strong 6850. Heb de ontvanger al via de astra voorzien van nieuwe software, was tijdelijk OK, daarna zelfde probleem weer terug. De software kan waarschijnlijk de verstuurde signalen om de kaart te updaten niet goed verwerken. De fabrikant is bezig met een software upgrade. Groetjes Sat2me
Olie B Bommel Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Geplaatst: 3 november 2005 ik heb een oplossing gekregen stroomstekker uit stopcontact trekken 10sec wachten dan weer in steeken probleem is dan opgelost tot de volgende maand upd van canaal+ dan dit ritueel weer herhalen vr.gr. olie b bommmel
grenszuuker Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Hopelijk gaat dit werken. Heb hier een aantal van deze apparaten staan met dit probleem. Wat is de gedachtegang achter deze oplossing?
Olie B Bommel Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 werkt bij mij wel na de maandelijkse kaart upd van canaal+ moet hij even stroomloos, anders kan hij de datastroom van canaal+ niet goed verwerken mag voor een goed gekeurde canaal+ eigelijk niet voor komen ik hoop dat strong of canaal+ dit probleem oplost wat dit hoort niet zo Vr.gr. olie b bommel
rolandd Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Dit noem ik eerlijk gezegd geen oplossing maar een workaround. Slechte zaak dat Strong deze ontvanger in de markt neerzet als een 'goedgekeurde Canal+ ontvanger' terwijl er ondertussen allerlei problemen zijn met de firmware. Ik heb hier precies hetzelfde probleem en heb ook al gemerkt dat wanneer hij stroomloos is hij het wel weer 1 a 2 weken goed doet. Als er binnen korte termijn geen oplossing komt voor dit probleem dan gaat hij retour naar de winkelier en dan mogen ze mij een oplossing gaan bieden. DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen