Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 ik porbelem met mijn humax in de avond val het beeld weg en geef hij geen of slecht sinal aan ze zeggen dat door de cam kom maar is dat zo weet iemand hier meer van miss al vast dank groetjes highstreet
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Hmm, waarschijnlijk bedoel je een Aston 1.05 CI module? Ik zou eens kijken naar je schotelinstelling. Staat hij goed uitgericht? Je kunt dat in de signaalbalk heel goed zien. De CI gaf bij mij geen reden tot stotteren. Probeer anders even je CAM in een andere ontvanger...
guykers Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 @ highstreet Allereerst welkom op dit board. Dit probleem kan inderdaad veroorzaakt worden door de cam, maar er zijn nog meer mogelijke oorzaken. Geef even aan welke cam, met welke kaart, op welk kanaal zich dit voordoet. Als het ook gebeurd op een FTA kanaal, kan de schotel slecht afgesteld staan, ook een aderbreuk van de coax behoort tot de mogelijkheden, of een LNB welk zijn einde nadert. Dus iets meer info gaarne. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen