Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Ik kom er niet uit. Hot5.9, nieuwe settings + keys erin (en teruggeladen om te controleren). TVCabo was in herfstvak. uitgevallen alsmede voeding vervangen. XCAM + CD+ seca2 kaart in CI-slot en funcard 6in1 in embedded en CARD+EMU setting cardreader....Mijn zoon van 4 had er veel mee gespeeld, en ik kreeg met Hot5.8 mededeling ' invalid card etc' maar TVCABO werkte gewoon ok. Nu na key-wissel en nieuwe firm -> geen TVCABO (een tijdje nog wel FOX en Disney maar rest niets). Funcard opnieuw met Mickey4.4 en Mach hex erin. Geen resultaat ik blijf 'invalid card' tussen zenderwisselingen en geen TVCABO. ORF (=iderto-1) doet het wel, dus lijkt funcard wel ok te moeten zijn of wodt ORF buiten funcard geemuleerd. Andere funcard +nieuw geprog = idem. Card-info opvragen geeft wel info over mickey. Wat kan er aan de hand zijn? Ohja, ookal humax dor cleaner gehaald -> geen verschil.... Ohja...key 3+4 handmatig erin gezet (doen toch niets), ohja xcam gewisseld voor astoncam->geen verschil.... Ligt dit aan mij of aan de 5.9A firmware? Graag alleen antwoord van lezers die draaibare schotel hebben en wel gewoon TV-cabo met EMU zien.
diana1 Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Hé.Piepertje. Ik hebt een humax met een hot5.9 van josje met fun 4-6in1,en ik kijk naar tvcabo. Wat is u probleem. Groetjes.
Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Ik kan alleen Fox FoxNews en disney zien. De anderen blijven zwart. Dit werkt ook alleen als EMU+S+CARD geselecteerd is, bij EMU+CARD blijft ook Fox/FoxNews en Disney zwart. Parser geeft aan dat hij wel decodeerd maar helaas zwart. Kan dit aan de default PCMT tabel liggen. Ik heb niets veranderd na 5.9 upload.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen