FNONAMUS Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Het is gelukt!! Met geduldige hulp van PrimaDus en verdere ondersteuning van tapgoeroe Happy2000 is het ook mij gelukt om de TF over FTP te benaderen. Het had wat voeten in aarde, maar dat kwam door de verschillende telnet-codes die op het internet staan. Uiteindelijk (zucht) was het redelijk simpel. Ik zal een omschrijving maken (niet vandaag!) en Happy2000 zal de benodigde info op zijn site zetten. Het werkt SUPER! De Asus is wired en wireless te benaderen. De snelheden lopen op tot ca. 1100 KB/sec (wired). Dus geen gesleep meer met HDD's, ik kan nu de TF gewoon in originele staat houden ivm garantie. Een voor mij ideale oplossing dus. Todays dummy is tomorrows expert!
kantjer Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Ik ben erg benieuwd naar je beschrijving, ik ben dat ge sleep met HDD's en laptop inmiddels ook zat. Topfield TP5000PVR Visiosat Bisatellite G3 Aston 1.07 (CD smartcard) Dragon 4.1 Astra 1,2 en Hotbird Firmware 5.13.62 aXeL - PɆSTU (Aug 8 2007)
Happy2000 Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Heb je wel de asus wl500g router dan Sjaak(K), dan moet het gewoon willen? VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Geplaatst: 12 november 2005 Geplaatst: 12 november 2005 Wie kan mijn helpen met Topfield 5510 over FTP benaderen Moet ik asus 500g router kopen,hoe moet ik me aansluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen