Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Ik heb mijn DreamBox geupdate naar versie 1.09. Dit leek allemaal goed te gaan totdat ik een emu wou selecteren (NEWCAMD). Het vreemde is dat de lijst met emu's helemaal leeg is, ook een herinstalletie van de emu helpt niet. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn? Met vriendelijke groet, Mark
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 dan is het wel handig te vermelden welk image je gebruikt en of je internetverbinding okidoki is. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Ik gebruik de image van RuDREAM. De internetverbinding is oke, want ik kan addonds downloaden en installeren. Mark
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 en als je newcamd eens handmatig installeerd ? newcamd (zie bijlage) in /tmp zetten en dan manueel installeren vanuit waarschijnlijk een install-menu (effe zoeken, weet zo 1 2 3 niet precies waar daar ik geen ruDream image gebruik) merDe 1010138-emu_newcamd.6030.200510020540.tar.tar deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Heb ik geprobeerd, maar de file komt niet in de lijst van de manager (manuals install addons) te staan. Het probleem is dat als ik bijvoorbeeld Radegast of camd installeer deze ook niet in de lijst met emu profiles komt te staan.
Tukker1 Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Merde ik heb hier hetzelfde probleem, ik kan de addon wel installeren, maar hij verschijnt niet in de lijst. Als ik het proggie Keywizzard gebruik heb ik hetzelfde probleem. draai hier met meerdere software versies op de usb. PLI en gemini etc. Greetings Tukker1
Ome Merde Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 hmmmm ... en als je de emu eens renamed naar camd.newcamd (in /var/bin), etc ? weet niet of dat gaat werken hoor ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Bij ruDREAM moet je de Download link instellen, je kan kiezen uit 3 url`s Die stel je in bij : SetUplinks for Addons. Menu - SetUp -ok-AddonManager - Ok -SetUp links for Addons - Ok . Dan een kruis zetten bij de Gewenste url. Als je dan via AddonManager gaat naar Download of all Addons , krijg je keurig een lijst met alle Addons , en Newcamd staatdaar ook bij . Probeer eens de bovenste url.
Tukker1 Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Merde ik heb de emu gerenamed, maar helaas geen succes. De addon laat zich wel installeren maar verschijnt niet in het blue panel. Installeren via internet is ook hier geen probleem.
Gast Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Als je via het Menu een Emu Download en installeer , Reboot . En als je dan op blauw druk , en de toets naatst de Ok knop (links of rechts ) indruk , zie je dan geen Emu staan ?
Tukker1 Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Ik ben nu aan het testen met gemini 240. camd3 staat in het emu menu, als ik newcamd manuel instaleer. verschijnt hij niet in het selectie scherm, ook niet als is de box reboot. vreemd maar waar.
Ome Merde Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 check de benamingen in /var/script. daar staan diverse scripts om de emu's te doen starten. newcamd_6.01.cam.sh o.i.d, die kan je editten met bijv. ultraedit. de bestandsnamen die er worden genoemd moeten overeenkomen met de bestandsnamen zoals ze in /var/bin staan. als dit niet het geval is moet je het startscript aanpassen en terugplaatsen + een reboot er achteraan. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen