Dream1975 Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Als ik met dreambox edit de kanalenlijst ophaal wist hij automatisch de items die niet meer uitzenden (welke hij aangeeft als fouten). Op zich is dit heel fijn, ware het niet dat ook BBC 3/4 of CBBC/CBEEBEES niet mee gaan (ligt er aan welke er op dat moment uitzend, ze gebruiken hetzelfde kanaal maar met ander ID's). Hoe kan ik er voor zorgen dat deze ook mee gaan (aangezien ik een dreambox van een kennis ook op afstand bijwerk).
Thundybirdy Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb ook problemen met BBC3 en 4. Na een dag krijg ik de melding dat deze service niet beschikbaar is. BBC 1 en 2, ITV's etc. geen probleem. Transponderinstellingen etc. zijn zover ik weet allemaal correct. Kanalenlijst is van Pet. Ik kom er even niet uit. Iemand een idee?
Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Citaat: Ik heb ook problemen met BBC3 en 4. Na een dag krijg ik de melding dat deze service niet beschikbaar is. BBC 1 en 2, ITV's etc. geen probleem. Transponder instellingen etc. zijn zover ik weet allemaal correct. Kanalenlijst is van Pet. Ik kom er even niet uit. Iemand een idee? Wanneer kijk je naar BBC3 en BBC4?. Beiden zenden namelijk alleen in de avonduren na acht uur Nederlanse tijd uit.
Thundybirdy Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Dat snap ik. Het vreemde is dat ik op de Topfield 4000 wel de hele dag beeld heb, bijv. overdag op BBC4 CBeebies en 's avonds BBC4. Idem dito voor BBC3 en Cbbc. M.a.w. op mijn topfield heb ik nu 4 BBC's staan als favo (dag en nacht beeld) en op m'n dreambox nu 6 waarbij dus een duidelijk onderscheid bestaat wanneer er wordt uitgezonden.
Elst Stars Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Sat opnieuw inscannen helpt. DM800HD SE 250Gb SATA TechniSat DigiDisch 45cm 4 in 1
joop905 Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Ik heb ook problemen met BBC3 en 4. Na een dag krijg ik de melding dat deze service niet beschikbaar is. BBC 1 en 2, ITV's etc. geen probleem
Thundybirdy Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Heb ik gedaan echter dit heeft niet geholpen.....
Gast Thijzel Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Citaat: Dat snap ik. Het vreemde is dat ik op de Topfield 4000 wel de hele dag beeld heb, bijv. overdag op BBC4 CBeebies en 's avonds BBC4. Idem dito voor BBC3 en Cbbc. M.a.w. op mijn topfield heb ik nu 4 BBC's staan als favo (dag en nacht beeld) en op m'n dreambox nu 6 waarbij dus een duidelijk onderscheid bestaat wanneer er wordt uitgezonden. Kun je de settings er eens inzetten door middel van Dreamboxedit en daarbij ook de laatste satellites.xml laden met de volgende beschrijving... Upload these settings Menu/Dream>Setup>Service Searching>Satellite Configuration> Change to something else as you have right now Example: Many satellitesblabla ... change into one single satellite, now SAVE once Go back to Satellite Configuration and set it as you always have; now you see the new satellite.xml, Save again If motor, go to Motor settings if you use this and put that as always Upload these settings once again Restart your dreambox, do NOT REBOOT Have fun
Thundybirdy Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Probleem is opgelost. In Dreamboxedit bij BBC3 en BB4 aangevinkt bij flags K "keep" en P "Use Pid's" en de desbetreffende video- en audiopids ingevoerd (dit heb ik ook gedaan bij CBBC en Cbeebies maar weet niet of dat noodzakelijk is). Op BBC3 nu overdag CBBC en op BBC4 nu overdag Cbeebies.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen