Satdorus Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Hoi, ik heb een 7000 en wil een tweede decoder kopen. Ik dacht zelf aan een 7020 maar twijfel nu heel erg i.v.m. deze posting .. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1007776 De reden voor een extra decoder is intern sharen. Ik krijg nou de indruk dat de 7020 alleen werkt met orginele image waarbij lan sharen niet kan. Voor mij is dan de toegevoegde waarde van een 7020 weg. Kunnen jullie mij advies geven? B.v.d.
cellie Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Daarbij gaat het om het nieuwe model 7020, daar zijn nog geen alternatieve images voor zover ik weet. Sowieso gaat Dream overstappen naar Alps tuners met al hun modellen. Zelfs met originele images kun je een CS client of server opzetten, het enige is dat daar iets meer denkwerk bij komt kijken, er is een EMU plugin hier ergens op het bord die daar geschikt voor is.(Zonder denkwerk geloof ik, maar pin me daar niet op vast.) Het is BTW een kwestie van dagen/weken voor dat er nieuwe images verschijnen. Als je alleen wil sharen (dus geen DVD oid wil streamen vanaf het netwerk) is de 7020 uitermate geschikt, maar de 7000 net zo goed. Welke tuner maakt eigenlijk weinig uit. Ik geloof dat de Alps tuner een tikkie gevoeliger is dan de oude tuner. Assumption is the mother of all fuckups
Satdorus Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Geplaatst: 3 november 2005 Hoi Cellie, bedankt voor je antwoord. Ik wacht nog even op de nieuwe images.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen