Teuniz Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Weet iemand wat er met VH1 en VH1 classic gebeurd is? Ik heb sinds ruim een week geen beeld meer, zijn de sleuteltjes veranderd of de encryptie? (evenals veel MTV kanalen maar die boeien me niet...) /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
schimpie Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Zijn deze zenders ineens zwart nadat je een scan gedaan hebt, dan waarschijnlijk transponders vol (maximaal 254). Dus wel Pioneer nieuws. Er is met de zenders niets aan de hand. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
sjaac Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Ik heb hier het zelde probleem met een 210NL. Heb inmiddels de laatste firmware van Euromuis, met eprom en nieuwe kanalenlist erin staan, maar mocht niet baten. Schimpie dus gaarne meer licht in deze duisternis.
Gast Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 De Talpa Fix werkt al een tijdje niet meer, dus ook geen MTV en VH1 &VH1 classic. (als je die zonder kaart wil zien) Grts, euromuis
schimpie Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Het zwart worden van deze zenders kan, zoals Euromuis stelt, te maken hebben met de Talpa Fix. Op de transponder van VH etc. zitten ook een aantal FTA-zenders. Kijk maar eens op het +-menu welke zenders op dezelfde transponder zitten. Zijn deze allemaal zwart, dan is er iets anders aan de hand, zoals omschreven in http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1011749 Heb je echter alleen de standaard kanalenlijst, dan heb je hier geen last van, de kanalenlijst van Euromuis heeft nog 14 transponders over. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
sjaac Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Schimpie, Wat bedoel je met standaard kanalenlijst en geen last? Soms alleen een Astra 1 lijst en dan wel beeld op bovengenoemde zenders via Emu?
schimpie Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Nee, even niet de boel door elkaar halen. Een standaard kanalenlijst bevat nooit EMU's. Die moet je er zelf bij zetten of inladen. De zenders van CD hebben allemaal Seca2 of Irdeto2 en zijn niet gehacked. Tot voor kort konden de zenders op de MTV-transponder met een fix (tijdelijk) bekenen worden, nu niet meer. Als ik het heb over "geen last", dan heb ik het over de problemen die je met de zenderlijst krijgt als deze vol is. Toen het aantal zenders (max 1999) nog niet vol was maar het aantal transponders (254) wel, veroorzaakte dit bij mij problemen in de zenderlijst, verschillende zenders gingen toen ook op zwart, maar dus met een heel andere reden. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Teuniz Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Geplaatst: 11 november 2005 Dus de Talpa fix is het probleem, bedankt voor de opheldering. Overigens kan ik nog wel kijken naar VH1 op de Hotbird maar VH1 Classic kan ik daar niet vinden helaas... /********************************************/ /* Dreambox 7025+ DVB-S & DVB-C tuner */ /* Stab HH100 rotor */ /********************************************/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen