Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Wat doet <readers> daar? Als ik de config example's lees van 1.06 dan staat <readers> binnen de <user> definitie.
tellar Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 Heb ik wat mee zitten klooien. Was de enige manier om het geheel te laten werken. Betekent dit dit-ie de id permissies daaronder niet meer leest misschien? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Ja precies, het zou kunnen omdat <readers> daar niet thuis hoort hij stopt met lezen van de config vanaf dat punt. Dus ook <sid> niet meer meeneemt, waardoor je dus gewoon het hele pakket kan kijken. Want zoals het er nu staat zouden alleen de vier kanalen die ik eerder opgaf moeten werken.
tellar Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 Oke, perfect, snap ik dat. Bedankt voor hulp. Ik ga newcs nu ik het een beetje snap met die sid's vervangen door de 1.09 versie. Nog een vraagje. Hoe zet ik die getallen om naar hexadecimaal met de windows rekenmachine? ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Heb hier zelf geen windows. Maar ik dacht dat je hem op wetenschappelijk moet zetten. Dan Decimaal kiezen (of dec), getalletje invullen en dan hex kiezen, je antwoord staat op scherm.
cellie Geplaatst: 6 november 2005 Geplaatst: 6 november 2005 decimaal > hexadecimaal calculator starten view > scientific selecteer dec net onder het 'LCD' getal copieeren van kingofsat paste in calculator druk op hex net onder de 'LCD' hex getal staat nu in de 'LCD' Uiteraard is dit de US versie, ik weet niet hoe de NL versie dat allemaal noemt. Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen