Ga naar inhoud

nederlandse tv met duitse humax 5400z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal,

mijn vraag is ik heb een in duitsland gekochte humax 5400z nu wil ik met mijn gekochte kanaal plus kaart nederlandse tv kijken maar dat lukt niet de kaart is geactiveerd heeft het apparaat andere software nodig of kan ik ook een module kopen die dan wel de kaart leest en welke is dan het best vast bedankt voot jullie hulp

Geplaatst:

Is dat een seca of een irdeto kaart?

Als je een irdeto kaart hebt dan schuif je hem er in en dan hebt oe beeld.

Is het een seca kaart dan heb je nog een Aston moduul nodig en gaan met die banaan.

Geplaatst:

het is de erdeto kaart maar hij doet niks en ik denk dat het komt omdat hij misschien duitse software heeft

Geplaatst:

Nee hoor, heeft niet met Duitse software te maken.

Is de kaart wel geactiveerd ?? Klik hier voor activatie

Zet in het"config" de instelling op CARD tot dat je beeld hebt. Daarna kun je dit weer terug zetten op CARD + EMU

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Geplaatst:

het is de groene kaart hij is geactiveerd volgens mij heb ik een modulle nodig welke is beste voor de humax 5400z en welke software en wat zijn de instellingen in de decoder

Geplaatst:
Citaat:
het is de groene kaart hij is geactiveerd volgens mij heb ik een modulle nodig welke is beste voor de humax 5400z en welke software en wat zijn de instellingen in de decoder

groen is seca,geen irdeto,dus je hebt een ci module nodig.
een aston of matrix b.v.
grtz Henk
Geplaatst:

nou ik heb net op de zwarte markt de matrix gekocht en dan hoop ik dat hij het doet ik moet hem naar mallorca sturen want hij is voor famillie daar iedereen bedankt voor de hulp en jullie horen het als hij het doet

gr van jef

Geplaatst:

controleer even of er de goede software opstaat voordat je hem stuurt anders doet hij het nog niet

grtz Henk

Geplaatst:

hoi jeffreyd,

uit ervaring weet ik zeker dat mr 1170 het prima doet met secakaard (groen)

alsook in andere bakken oa echostar zowel met id (rood )als met seca (groen )

ik heb ook al gelezen dat de mr 1180 het ook goed doet.

Mvgr....... Andre

• 2 weken later...
Geplaatst:

hierbij wil ik nog even iedereen bedanken die informatie heeft gegeven de module is in mallorca aan gekomen en doet het zonder problemen

bedankt en vr groet jeffreyd

Geplaatst:

Hi,

Ik heb net over GBOX gelezen, maar ik kan niet helemaal volgen wat er mee bedoeld. Welke extra kannalen word open met deze Gbox? of kan D+ en cyfra+ met deze nieuwe progje opennen? Verder waar kan ik dit progje downloaden?

Ik vraag u vriendelijk om met maklijke worden voor mij uitlegen, omdat ik woon niet allang in nederland (6 jaar).

Met vriendelijke groeten,

Seewan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen