Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 ik heb 1 probleem met mijn xtreme. ik heb de HUCI 6500 plus. als ik ga programmeren om op te nemen, dan kan ik er 1 opslaan d.m.v. het ikoontje dat rechts in de te programeren regel. als ik daar op klik dan slaat ie op. bij de 2de regel doe ik het zelfde maar dan krijg ik een melding met "waarschuwing!!: overla" en dat staat voor overladen of overlapt, volgens de winkel waar ik hem heb gekocht. hij slaat het 2de programma niet op. ik snap niets van die melding, want de HD is leeg en tussen de eindtijd van het ene programma en de begintijd van het andere programma laat ik een paar minuten ruimte. ik hoop dat ik het probleem duidelijk heb uitgelegd en dat iemand iets weet om te doen. ik kan zelf geen software uploaden, want daar heb ik eigenlijk geen verstand van. bedankt, Dennes
Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Waarschuwing staat voor "overlap". Ik gok dat je een EINDtijd hebt ingevuld? Dat is fout, je moet de tijdsDUUR invullen... Dus stel je wilt opnemen van 12:00 tot 13:00 op Ned1 en dan van 13:00 tot 14:00 op Ned2, dan moet je kiezen voor datum / 12:00 / 1:00 / Ned1 datum / 13:00 / 1:00 / Ned2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen