Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vraag heb een Humax IRCI5400 met Aston 105 Cam waar ineens en alleen MEZZO niet meer te ontvangen is.

Ik heb er van alles aan gedaan software vervangen van Josje en van Tox on Humax.

Verschillende kanalen lijsten geprobeerd alles werkt behalve zolas geschreven Mezzo.

IK heb het Familie paket van C+ bezit 2 kaarten en de andere kaart heeft het basis paket.

wanneer ik de kaatjes in mijn oude Philips 5616-03 schuif of in mijn SAB tuner werken ze prima.

Dit voorval is mij vaker overkomen met mijn Humax en na een paar weken was Mezzo er weer en na maanden van spelen kan het zomaar weer gebeuren.

Kent iemand dit verschijnsel e zoja wat is er aan te doen.

Verder werkt de Humax probleemloos ook met een Fun kaart.

Ircasat

Geplaatst:

Waarschijnlijk "kijkt" je humax naar de verkeerde codering voor Mezzo.

Je kan het volgende even controleren: haal de funkaart uit de interne cam en zet onder menu > ToH > Config : CAID preselect op CARD.

Je hebt nu alleen de C+ kaart in de cam, ontvanger uit / aan.

Werkt mezzo nu wel ?, zoja dan kan een aanpassing aan de PMC tabel oplossing bieden om alles weer te laten werken met funkaart en instelling Card + emu.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

deze topic stopte op dit punt, ik heb hetzelfde probleem, daar kwam ik echter pas achter toen ik tv trace probeerde, trace geeft goed beeld maar geen geluid, mezzo kan ik helemaal niet ontvangen. ik heb de cleaner gebruikt, er blijft dan zo te zien de originele software op zitten, ook dan geen ontvangst van mezzo en trace komt alleen kinipperrend door, diverse versies software gebrobeerd, geen resultaat, de nieuwste 6.7 erin gezet en talloze pmc tabellen, alles zonder resultaat, mijn kaart, familiepakket, werkt goed. bij een strong en een xsat410 (werkt nu ook weer goed) geen probleem, heeft iemand een oplossing? mijn apparatuur is 5400 irci, aston 1.05 en familiepakket

Geplaatst:

Heb je al eens een andere cam geprobeerd,bijvoorbeeld een xcam?

Voorbeeld: In de inverto idl7000pvr ontvanger heb je ook geen mezzo i.c.m. een mediaguard cam.

Met een xcam gewoon beeld op mezzo.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen