Gast Geplaatst: 6 november 2005 Geplaatst: 6 november 2005 Ik ben een beginner, niet echt handig met Linux.Ik heb een Dreambox7020 met een harddisk waar ik met multiboot oa Hydra109 en Gemini240 op heb geïnstalleerd. Nu werkt de tuxtxt bij de Gemini niet goed, hij komt niet goed in beeld, ook al verschuif ik de plek met de setup. In de Hydra werkt hij wel goed, maar ik wil verder gaan met Gemini. Ik neem aan dat het door een andere versie van tuxtxt komt en wil dus een nieuwere versie van tuxtxt installeren, na lang zoeken vond ik een versie 1.88 met een .cfg en een .so file Er moeten nieuwere versies zijn, ik zag 1.93 in een ander image, maar ik kon ze niet vinden. Mijn vraag: hoe installeer je dat? In het Gemini menu staat de optie “manual install” maar waar vindt hij z’n files? En wat voor file moet hij hebben? Ik heb de .so en .cfg in tmp gezet, maar hij ziet niets. Ook het vervangen van alle tuxtxt.so en .cfg files die ik maar kon vinden, veranderde niets.
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Is er nu echt niemand, die eeven aangeeft waar ik het moet zoeken?
dAF2000 Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Ik heb geen 7020, maar dit zou ook moeten werken: Zet de .so en .cfg file van de tuxtxt die je hebt gevonden in /var/tuxbox/plugins. De 7020 heeft eigenlijk een andere directory die ik zo niet weet, maar ik geloof dat dat vanzelf goed gaat. Als 't dan goed is, staat er vanzelf een tuxtxt onder je plugins.
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 In de hdd, waar de images staan heb ik dus in images\gemini240-image-7020-dreambox\var\tuxbox\plugins dat gezet, maar nergens effect. Ook in \tmp "sorry, addon not found".
dAF2000 Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Gewoon je image opstarten en dan in /var... zetten. /var wijst dan vanzelf naar de goeie lokatie. En verder installeren is dan niet meer nodig.