blitzteam Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Ik zou graag naar het nl voetbal willen kijken op 7 oost.(feed ) deze is gecodeerd met 4:2:2. Ik ben op verschillende site's wezen kijken, maar kom er toch niet geheel uit. Ik heb een poging ondernomen met de volgende samen stelling: pinnacletrex 174 tuxvision 0.0.2.3 dream tv 0.4.8 Als ik tuxvision opgestart had kreeg ik de volgende melding: unable to start preview ( pid trouble ) Is deze samenstelling juist en wat betekent de melding. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
1pm Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Heb je bij tuxin options de juiste instellingen gedaan ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
blitzteam Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Geplaatst: 7 november 2005 En welke instellingen moeten dit dan zijn. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
1pm Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 ip adres box username password tenminste heb ik nog altijd moeten doen eergisteren nog bij iemand op de pc gezet en daar moest dit ook anders krijg je van de topic starter genoemde melding 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
blitzteam Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Geplaatst: 7 november 2005 Oke en je hebt met de volgende samenstelling gewerkt:pinnacletrex tuxvision dream tv Gemini 2.20 addon ....... Of........... Als ik dan bv: sat 1 heb gekozen op mijn dreambox, kan ik deze dan via tuxvision dan zien op mijn pc. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Littlesat Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Deze feeds zijn buiten 4:2:2 ook nog eens gecodeerd (viaccess).... Daarom kun je ze niet zien!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
blitzteam Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Geplaatst: 8 november 2005 Viaccess 1 neem ik aan , dan zou ik ze in principe wel moeten zien immers de feeds op 7 oost ( spaans voetbal ) kan ik ook zien.( deze zijn ook viacces 1 Is inmiddels gelukt op een fta zender, nu nog effe testen op een 4:2:2 feed. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Geplaatst: 8 november 2005 Fta gaat uitstekend. Maar als ik op een gecodeerde zenders switch, welke wel op de droomdoos zichtbaar is, zie ik alleen maar een groen beeld via tuxvision. Ik werk met Gemini 2.20 en camd3. Wie heeft de oplossing. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Geplaatst: 9 november 2005 Probleem opgelost d.m.v Gemini 2.20 + camd3 te vervangen door Gemini 2.20 + Mgcamd 1.00. Multivision werkt uitstekend TV cabo is schokkerig beeld, oorzaak ???????? Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen